MOC_AU白柯

微博@MOC_AU白柯 喜欢画画的垃圾咸鱼 tag:JOJO/APH/YYS/HP

终于把这个欧拉亲子脑洞向的条漫画完了😭
全图7张
我也不会画画就是单纯想把自己的想法抒发出来,人体透视问题都很多(´ . .̫ . `)希望各位观众姥爷别太在意
画着画着自己就被虐死了_(:зゝ∠)_
希望大家可以配合BGM食用(´ . .̫ . `)
我把歌词对应翻译发在下面
这个脑洞在大半个月前都画好纸上分镜了,但是让我墨迹到这三天才画出来成图_(:зゝ∠)_
一定要拍一套正片!关于欧拉亲子我的脑洞实在太多了(´ . .̫ . `)

My father's never waiting by the window
我的父亲啊,从不会等候在窗边
Watching as his life goes by
他未曾叹息岁月无情,只是深深凝视着一切
He gets right in there with both hands and gets dirty
他看透世间万般污浊,却为我照亮前行之路
He'll be that way until he dies
他默默承受着命运安排,直到生命走向尽头
My father never gave me a curfew
父亲放我自由飘零
This is just what he'd say
只留下一句告诫——
He said "always wear your runners in the night time
“毋灭心中之光
So you can just run, run away"
它能带你穿过黑夜,奔向黎明。”
My father's life was never ever easy
父亲的一生从未少过磨难
But he always made it look that way
坚毅与忍耐使他淡然面对
He would take me to shoot arrows in the forest
他的意志伴我安然行走世间
And he told me that he loved me every day
天堂的爱也照耀着我每一天
My father's never waiting by the window
我的父亲啊,从不会等候在窗边
Watching as his life goes by
他未曾叹息岁月无情,只是深深凝视着一切。

评论(7)

热度(372)

  1. 共4人收藏了此图片
只展示最近三个月数据